Kız/Erkek Yazışmaları

 ::  :: 

Önceki başlık Sonraki başlık Aşağa gitmek

Kız/Erkek Yazışmaları

Mesaj tarafından RpAtTz_hbt Bir Paz Şub. 13, 2011 2:46 pm

Erkek: Slm
Kız:a.slmda kimsiniz
Erkek:ıı şey ben murat
Kız: hangi murat
Erkek: dördüncü murat eueheu
Kız: defol


------------ oOo ---------------
Erkek:slm naber
Kız: slm iii kimsin
Erkek: benmi
Kız: yok arkandaki
Erkek: ha o ercan
Kız: byyy
Erkek: tüh be ercanın yüzünden engelledi

------------ oOo ---------------
Erkek:ya nerdesin görüşmeyeli çok ayıp ediyosun ha

Kız:Pardon?
Erkek:tamam bi daha olmasın
Kız: sen de kimsin be defol

------------ oOo ------------
Kız: msn adresimi nerden aldınız

Erkek: ıı migrosda ucuzluk vardı toptan aldım
Erkek: tüh be çevrim dışı oldu

------------ oOo ------------ Kız:kimsiniz
Erkek:talihine darılmış umutlara sarılmış sevmişte terk edilmiş bir gönül yorgunuyum ( 'Ferdi babadan alıntı yaptım' )

Kız: böyle birini tanımıyorum by

------------ oOo ------------ Kız: adresimi nerden buldun
Erkek: ıı şey dün gece ak sakallı bi dede rüyamda bu adresi verdi
Kız: söyle o dedeye bi milli piyangodan sonra çöp çatanlığamı başladı

Erkek: valla bende anlamadım
Kız: hadi sana tatlı rüyalar anca buluşursun ak sakallı dedeyle

------------ oOo ---------------
Kız: kimsin
Erkek: Allahın cooluyum
Kız: yapma ya hiç çekilmiyosun by

------------ oOo -----------------
Erkek: slm ben ahmet
Kız: hangi ahmet
Erkek: unutuldukmu yoksa
Kız: haa anteptekimi

Erkek: eeevet o işte
Kız: amma kekmissin benim antepte tanıdığım yokki by

RpAtTz_hbt
KurtAdam
KurtAdam

Mesaj Sayısı: 3722
Puan: 3769
Kayıt tarihi: 08/01/11
Yaş: 17

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: Kız/Erkek Yazışmaları

Mesaj tarafından melisesmerim(Dilek) Bir Paz Şub. 13, 2011 2:55 pm

klasik konuşmalar
çok komik yaa!!
iyiki paylaşmışsın be kuzu keyfim yerine geldi

melisesmerim(Dilek)
Yenidoğan
Yenidoğan

Mesaj Sayısı: 436
Puan: 462
Kayıt tarihi: 05/01/11
Yaş: 16
Nerden: kütahya\simav

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: Kız/Erkek Yazışmaları

Mesaj tarafından MILENNIUM~~ Bir Paz Şub. 13, 2011 3:31 pm

Çok komikti...
Teşekkürler...

MILENNIUM~~
Yenidoğan
Yenidoğan

Mesaj Sayısı: 332
Puan: 326
Kayıt tarihi: 05/01/11
Yaş: 19
Nerden: İstanbul

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: Kız/Erkek Yazışmaları

Mesaj tarafından tutuldum Bir Paz Şub. 13, 2011 3:33 pm

Bunlar çok sade Asıl konuşmalar biraz daha sansürlü oluyor
Teşekkürler ...

tutuldum
KurtAdam
KurtAdam

Mesaj Sayısı: 2431
Puan: 2516
Kayıt tarihi: 04/01/11
Yaş: 19
Nerden: Oradan, Buradan.

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: Kız/Erkek Yazışmaları

Mesaj tarafından RpAtTz_hbt Bir Paz Şub. 13, 2011 3:38 pm

sansürlüleri sildim aradan
Yoksa onları koysaydım siz beni ne sanardınız
Rica ederimmm

RpAtTz_hbt
KurtAdam
KurtAdam

Mesaj Sayısı: 3722
Puan: 3769
Kayıt tarihi: 08/01/11
Yaş: 17

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: Kız/Erkek Yazışmaları

Mesaj tarafından the.cullens Bir Paz Şub. 13, 2011 6:29 pm

süperler yaa

teşekkürler

the.cullens
Vejeteryan

Mesaj Sayısı: 895
Puan: 958
Kayıt tarihi: 05/01/11
Yaş: 18
Nerden: HİÇ BİR YER GÜVENLİ DEĞİL

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: Kız/Erkek Yazışmaları

Mesaj tarafından Büsra Bir Paz Şub. 13, 2011 6:33 pm

tutuldum demiş ki:Bunlar çok sade Asıl konuşmalar biraz daha sansürlü oluyor
Teşekkürler ...
Kesinlikle katılıyorum bunlar fazla sade. :) Yine de komik ama. :) Teşekkürler.

Büsra
Cullen
Cullen

Mesaj Sayısı: 1353
Puan: 1351
Kayıt tarihi: 21/12/10
Yaş: 20

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: Kız/Erkek Yazışmaları

Mesaj tarafından Mikli4 Bir Paz Şub. 13, 2011 6:59 pm

Sondaki süper =)

Paylaşım için teşekkürler ;)

Mikli4
Cullen
Cullen

Mesaj Sayısı: 1219
Puan: 1322
Kayıt tarihi: 04/01/11
Yaş: 15
Nerden: Neptün ;)

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: Kız/Erkek Yazışmaları

Mesaj tarafından robsten_23 Bir Paz Şub. 13, 2011 7:03 pm

Hepsi süper. Ama sondaki daha komik sanki.
Teşekkürler. (=

robsten_23
Yenidoğan
Yenidoğan

Mesaj Sayısı: 100
Puan: 98
Kayıt tarihi: 12/01/11
Yaş: 16

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Önceki başlık Sonraki başlık Sayfa başına dön

- Similar topics

 ::  :: 

Bu forumun müsaadesi var:
Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz